Tarbijate seisukohalt on reklaamilisade paigutamine pakkidesse või ajakirjadesse üks kasulikumaid reklaamivorme. Tarbijate tagasiside on positiivsem reklaamidest televisioonis, raadios või mis tahes muus reklaamkanalis. See on ainus offline-meedia, mis suudab jõuda 100% online-klientideni.
Loome ainulaadseid turundustööriistu
1. Täpne kliendi sihtgrupi sihtimine
Jõuame teie potentsiaalsete klientideni vastavalt teie eelistatud spetsifikatsioonile. Ühendame teid tugevamate e-poodide ja väljaandjatega enam kui 20 Euroopa riigis.
Jõuame teie potentsiaalsete klientideni vastavalt teie eelistatud spetsifikatsioonile. Ühendame teid tugevamate e-poodide ja väljaandjatega enam kui 20 Euroopa riigis.
2. Pakkumise ainulaadsusel on võtmetähtsus
Planeerime teile optimaalse suhtlusvormi. Aitame teil luua parima reklaamilisa või kupongi ning tagame selle tootmise.
Planeerime teile optimaalse suhtlusvormi. Aitame teil luua parima reklaamilisa või kupongi ning tagame selle tootmise.
3. Kampaania õige ajastus
Tagame, et teie materjalid jõuavad õigete potentsiaalsete klientideni õigeaegselt.
Tagame, et teie materjalid jõuavad õigete potentsiaalsete klientideni õigeaegselt.
4. Optimeerime iga kampaaniat
Iga kampaaniaga püüame leida parima hinna ja sekkumise suhte. Alati on teie otsustada, kas keskenduda tulemuste optimeerimisele või võimalikult suure arvu klientide omandamisele.
Iga kampaaniaga püüame leida parima hinna ja sekkumise suhte. Alati on teie otsustada, kas keskenduda tulemuste optimeerimisele või võimalikult suure arvu klientide omandamisele.
Sisestatud reklaamilisad on isiklik konsultatsioon koos soovitustega
Meie kampaaniad töötavad

Isiklik kontakt kodus
Kontakt reklaamimaterjaliga määrab üha enam kampaania edu. Me kõik ju ootame paki avamist, sest see on alati nii eriline hetk.

Saaja vaba otsustamise tunne
Selle reklaamivormi tõttu ei tunne klient survet ning tunneb vabadust otsuste tegemisel.

100 % mõõdetavad kampaaniad
Sõltuvalt kampaania seadistustest on saadaval erinevad meetodid konversiooni ja tulemuste hindamiseks ning mõõtmiseks. Offline-kampaaniaid saab veebis hõlpsasti mõõta.
85 %
protsenti klientidest leiavad, et trükitud sooduskupongid on kasulikud
42 %
protsenti vastanutest loevad reklaamilisasid
18 %
protsenti vastanutest soovitaks pakkumist sõbrale